As Far as My Feet Will Carry Me
Based on the true story and a bestselling novel, this powerful epic captures the incredible journey of German soldier Clemens Forell in his dramatic escape from a Siberian labor camp after World War II. Through bitter cold winters, desolate landscapes, and life threatening adventures, Forell makes his way, step by step, day by day, towards freedom.