Attrition
An opium drug lord in southeast Asia is desperately searching for a cure of his debilitated health. When he finds out the location of a mysterious woman with healing powers, he orders her kidnapped. Her distraught father will ask help from a former elite squad captain who will do anything to protect her honor.