Contracts
Jaded assassin Anthony Lo (Alex Chung) is tapped on the shoulder by Marc Sullivan (Jermaine Carty), who commands a band of killers dedicated to achieving world peace by any means necessary. Sullivan seeks Anthony's help to find and eliminate a rogue assassin who's picking off Sullivan's crew one by one. In exchange, Sullivan offers Anthony the opportunity to get revenge on the person who killed his ex-wife. Meanwhile, shadow agent Rebecca Fields (Christena Gaunce) climbs the ladder of power, using Sullivan's team as her own private assassination squad.