Augusta Camp 2017
Watch a short documentary about Augusta Camp, an annual music festival held in Japan near Mt. Fuji. With sweeping landscapes, vibrant performance footage, and narration from artists like Motohiro Hata and Kyoko, it’s a glimpse into one of the country’s preeminent musical events.