BAD HOP: Lift Off
With candid lyrics that don’t hide their rough upbringing, Kawasaki's eight-man hip-hop crew BAD HOP have risen to the top of the Japanese rap game. Their journey to Los Angeles to work with US producers—including Murda Beatz, Metro Boomin, Wheezy, Turbo, Mike WiLL Made-It, and Mustard—was captured on film. Watch the making of the Lift Off EP, listen to it exclusively on Apple Music, and witness BAD HOP’s adventure in a whole new world.