Bheemasena Nalamaharaja
A pinch of love, a dollop of happiness with a scoop of togetherness. Join this cook on a flavorsome journey of love, loss and friendship. When tragedy sizzles through his life, it is to see if he can save the dish and toss a sweet ending.