Sankashta Kara Ganapathi
Ganapathi, a cartoonist, is diagnosed with a neurological disorder called Alien Hand Syndrome, which poses a hindrance in his daily life. Despite the disorder, Ganapathi attempts to achieve his goal and also goes on to woo the girl he loves.