Blow The Man Down
Welcome to Easter Cove, a salty fishing village on the far reaches of Maine’s rocky coast. Grieving the loss of their mother and facing an uncertain future, Mary Beth and Priscilla Connolly cover up a gruesome run-in with a dangerous man. To conceal their crime, the sisters must go deeper into Easter Cove’s underbelly and uncover the town matriarchs' darkest secrets.