Camela - La Grabación De 10 De Corazón
Camela is a Spanish musical group, creators and style precursors baptized in the 90s as techno-rumba. Its components are Dionisio Martin Lobato (singer-songwriter) and María de los Ángeles Muñoz Dueñas (singer-songwriter) and until February 2013, Miguel Angel Jimenez Cabrera (keyboards, composer), all of them are from the Madrid neighborhood of San Cristobal de LA.