Alejandro Sanz - El Alma al Aire en Concierto
Recorded at the Vicente Calderon Stadium in Madrid (the home of Atletico Madrid Football Club), Alejandro Sanz performs in front of 60,000 hysterical fans. He plays all of his best known songs and is joined by several popular Spanish artists.