Edina Mokus - WOMEX 2018
In 2018, WOMEX was held in Las Palmas, Gran Canaria. One of its showcase participants, Edina Szirtes Mokus, expresses her talents with her own projects, collaborations, and compositions for musicals and dance theatre.