Toko Telo - WOMEX 2018
In 2018, WOMEX was held in Las Palmas, Gran Canaria. One of its showcase participants, Malagasy power trio Toko Telo, combines dazzling musicianship with sparkling compositions inspired by their shared southern Madagascar roots.