Moonlight Benjamin - WOMEX 2018
In 2018, WOMEX was held in Las Palmas, Gran Canaria. One of its showcase participants, Moonlight Benjamin, performs a riff-heavy, groove-laden sonic concoction built on the tension between her powerful voice and saturated electric guitars.