Chop Suey
For over four years Bruce Weber photographed one subject: Peter Johnson. What began as a photographic journey to document Peter's transition from boyhood into manhood led to the making of the film Chop Suey. A deeply personal film, feeling very much like a film journal or a scrapbook, Chop Suey is homage to all things the filmmaker loves most. Mixing film, archival footage, still photography and a rich and expansive soundtrack boasting over 65 songs, Chop Suey is the third film in the trilogy, which begins with Backyard Movie.