Corbari
The real-life story of the partisan Silvio Corbari. After killing one of his friends that was a fascist, he set up a band of partisans in north Italy, completely independent from the Italian organized resistance (CLN). Silvio Corbari succeeded in setting up a free-zone, independent from the Nazi occupied Italy, in a little village called Tregnano. The Nazi-Fascist army is too powerful for any...