Contraband
Fabio Testi (REVOLVER) stars as Luca Di Angelo, an idealistic family man and cigarette smuggler in the treacherous Naples underworld. But when a rival gang massacres his brother and abducts his wife, Luca triggers a psychotic mob war that goes far beyond mere revenge.Get ready for a crime saga unlike anything you've ever seen before as director Lucio Fulci (ZOMBIE) unleashes the most gut-splattering, brain-blasting, flesh-frying scenes of cruelty and carnage imaginable. This is CONTRABAND!