Crimes And Mister Meanors
Jake Harvard is less than thrilled when he learns he has to spend the summer in the suburban Washington, D.C., with Uncle Benny, an unmotivated, middle-aged detective. When Benny refuses to take the case of a woman whose husband has gone missing, Jake and his newfound companion Kat Adams, jump in to help. The two quickly find themselves in the middle of a political conspiracy.