Después de Ti
Su, a woman whose friends are only men, finds herself forced to follow a series of absurd instructions to overcome the unexpected death of her fiancé. Among them: make a new girl friend. Her best friends, Gil and Matias, accompany her in her foolish attempts until she meets Ana, who will help her reconnect with her feminine side and find herself again.