This Is Not Berlin
1986. Mexico City. Seventeen-year-old Carlos doesn't fit in anywhere: not in his family nor with the friends he has chosen in school. But everything changes when he is invited to a mythical nightclub where he discovers the underground nightlife scene: post punk, sexual liberty, and drugs that challenges the relationship with his best friend Gera and lets him find his passion for art.