Gundpowder Heart
Claudia and Maria have fallen in love. They live in the city of Guatemala, a city full of stories related to abuse, unforgiving police officers and charming secret corners. Everything changes one night when they are attacked by three men. They manage to escape but they now have to choose if they want revenge.