Room in Rome
A hotel room in the heart of Rome. Two young women who have only just met travel together on an intimate, passionate journey that will mark their bodies and souls deeply. Slowly they allow themselves to be borne away, each into the unknown terrain of the other, until both find themselves transfixed before a completely new love. The story unfolds over twelve hours, through the night and into the early morning, before each woman departs, Alba to Spain and Natasha to Russia.