Hide
Sexy, dangerous, and madly in love…"Hide" is a modern day "Bonnie and Clyde"-with a twist. Follow Billy and Betty, the South's most notorious couple, down a path of destruction, mayhem, and murder as they live and die in a world where it's acceptable to take whatever you want...though consequences are deadly.