Criminal Minds: Suspect Behavior
Two of a Kind
Cooper and his Red Cell team are called to Cleveland to investigate a series of child abductions.
Lonely Hearts
The Red Cell teams travels to Ohio to track down a killer targeting single businessmen.
The red cell team travels to Arizona to decipher the message a suspect is sending following two brutal murders.
After an explosion rips through a small town school, the team must track down the bomber before another attack occurs.
The red cell team tries to find a serial killer who is travelling across the country kidnapping and then hanging his victims.