House of Games
When a suicidal patient reveals that his gambling debt has him at the end of his rope, dedicated psychiatrist Margaret Ford (Crouse) enters into the shadowy underground world of gaming to help him out. At a seedy casino, she boldly confronts Mike (Montegna), the con man who holds her patient's markers. Duped into a high-stakes poker match, Margaret becomes intoxicated by Mike's mastery, as he both cheats at the game and charms her. She quickly falls for him, turning a blind eye to the fact that he's a swindler who can't be trusted. And before long she finds herself sparring in a mental poker match of the heart with deadly consequences!