Iggy and The Stooges: Raw Power Live - In The Hands Of The Fans
Through an online contest, six fans are selected to film Iggy & the Stooges' legendary reunion September 3, 2010 performing "Raw Power" to a stunned crowd at the All Tomorrow's Parties Festival. Following the performance, the fans meet and interview the band. Experience the fan's joy as they witness a classic performance and meet their heroes face to face. "In the Hands of the Fans" brings the fans closer to the band and the music closer to you.