Horrorpops: Live At the Wiltern
Horrorpops "Live At The Wiltern" is their 9-year long-awaited return to the stage and is represented by this stunning 68-minute concert film. Containing all of their best-loved tracks including "Walk Like A Zombie", "Miss Take" and "Psychobitches Outta Hell".