Jalebi - The Taste of Everlasting Love
Jalebi is the story of a one-book wonder Aisha Pradhan, who boards an overnight train journey from Mumbai to Delhi. As luck might have it, she gets stuck in the compartment with her former lover and his current wife. This is the story of how she battles all those unanswered questions from her strenuous past with Dev, the love of her life.