Arjun Patiala
This spoof comedy narrates the story of a cop Arjun Patiala (Diljit Dosanjh) and his sidekick Onidda Singh (Varun Sharma). Together, will they be able to accomplish their mission of a crime-free town with their goofy style of policing?