One evening Nelly meets Loulou, a down-and-out young man. After her husband kicks her out, she goes off to live with Loulou. She is soon with child, but Loulou doesn't change his wayward life, spending time with his pals and pulling off small-time robberies. Deeply hurt by his attitude, Nelly decides not to keep the baby.