Love in 39 Degrees
The lives of Kumru, an ambitious and successful lawyer, and Fatih, a musician following his passion, unexpectedly intersect. Kumru's high-profile divorce case brings her back to Izmir. As the divorce case becomes complicated, they have to team up, which in Izmir can be a lot of fun.