Love for Rent
When Defne's brother falls into debt and is held captive; Defne is forced to accept an offer in exchange for the money. She has to make Omer, a wealthy shoe designer and business owner, fall in love with her and marry her.
The wicked executive Yasemin, aware of Omer's attraction to Defne, wages war to prevent their love. Defne's style and work performance captivate Omer, sparking a keen interest in her family and past. A tragic accident with a top model leads Omer to cradle Defne in his arms.