Men, Women & Children
Academy Award nominated Director Jason Reitman (Up In the Air, Juno) delivers a provocative film about love and human connection in the modern world. Adam Sandler (Grown Ups), Jennifer Garner (Dallas Buyers Club) and Ansel Elgort (The Fault in our Stars) lead an incredible ensemble cast in a story about high school teenagers and their parents attempting to navigate their complex relationships in an era defined by social media, online exchanges, and instant gratification.