Murder At the Presidio
This spine-tingling thriller recounts the grisly events of the only murder ever to take place within the Presidio, one of America's oldest and most honored military bases. Even though the victim seems random, the list of suspects is large, from the obvious to the inexplicable, setting off an investigation with a shocking climax nobody could have predicted. When a sergeant's wife is stabbed to death in her quarters, the army wants - and takes - swift justice. But one internal investigations commander, James Chandler (Lou Diamond Phillips), doesn't buy the official version, and unofficially, digs deeper into the case - so deep - he may end up digging his own grave.