Killer Instinct: From The Files Of Agent Candice DeLong
Based upon the book and real-life story of FBI profiler Candice DeLong, "Killer Instinct" chronicles DeLong's (Jean Smart) pursuit of a serial killer (Robert Joy) who, after attacking her close friend, chooses her as his next victim.