Murder Most Foul
Miss Marple (Academy Award winner Margaret Rutherford) causes a mistrial when she remains the sole juror opposing a guilty verdict for Harold Taylor in the murder of his landlady. Rather than settle for a new trial, Marple investigates. And when the clues lead her to believe that the landlady was blackmailing someone in a rundown theatre company, she auditions for a part. But the killer strikes again as the curtain goes up. Now, can the spinster sleuth identify the murderer before he claims his next intended victim--Mrs. Marple herself?