My Music Story: SUKIMA SWITCH
This is an original music documentary program that showcases interviews of famous artists talking about their life, thoughts on music, and first encounters with Disney, as well as their exclusive performances. This episode features SUKIMASWITCH. The songwriter duo, Takuya Ohashi and Shintaro Tokita, talk about how they met in their hometown, Aichi prefecture, how they formed the band, behind-the-scene stories of writing songs, their struggles, turning points, and thoughts on tours and concerts. They also perform some of their songs. It also features close coverage of the tour they went on along with their supporting members. As they prepare to perform in Sakata City of Yamagata Prefecture, which they were visiting for the first time, their thoughts on the tour and live performances are also focused on. And what’s more, "Zenryoku Shounen" by the two was chosen as the ending theme for the Japanese version of Disney and Pixar's “Onward.” They perform the song with a new arrangement and also two other Disney songs with original arrangements which they created with the band's supporting members. You will see how SUKIMASWITCH keeps pushing forward with their works.