Numinous
Awed and Attracted. He is one of the most aggressive and talented freeskiers of our age. Born in the BC backcountry, with a bloodline alive with adventure and a style carved from the landscape itself, Kye Petersen is about to blow the doors off of big mountain skiing. Numinous explores the relationships with the natural world that are necessary to safely dance with mountain faces covered in snow.