#O2LFOREVER
Join Connor Franta, Jc Caylen, Kian Lawley, Ricky Dillon, Sam Pottorff and Trevor Moran as the YouTube supergroup Our 2nd Life (O2L) embarks upon their 2014 North American tour. Step inside their journey, from blogging in their bedrooms to performing in front of screaming fans across the country. This 95-minute adventure captures their launch into the next level of stardom while they try to stay grounded and maintain authentic connections with the communities that started it all.