Resort Paraiso
Eva and Pablo are going through the worst moment of their lives. Marked by a tragedy they can not overcome, without work and without a home, they hide in the hotel where Eva works, closed during the winter season. She has all the access codes and a plan to go unnoticed, but they are soon discovered by Saul, one of the security guards, who does not intend to waste the opportunity to have fun and make it clear who is in charge. The hotel thus becomes a cage and Eva and Pablo in his prey. However, when two people have nothing to lose, they can only win.