The Absent
Julia and Samuel move with the children to a housing estate in the suburbs of the city. It seems like the ideal place, but Julia will soon discover that she hides something strange because the urbanization is completely deserted. She is terrified by the situation and puzzled by the indifference of Samuel and the children, she begins to suspect that she is the victim of a dark conspiracy.