Rocamadour: W. A. Mozart's short Masses
On August 23 of 2020, French conductor Hervé Niquet led the ensemble Le Concert Spirituel, which he had personally founded in 1987, for a concert at the medieval Basilique Saint-Sauveur on the stage of the fifteenth edition of Festival de Rocamadour.