Barati and Debargue perform Debussy, Brahms and Franck
Violinist Kristof Barati and Pianist Lucas Debargue pair for the first time in a duo concert at the 25th anniversary edition of the Swiss Verbier Festival in 2018. Although this was their inaugural collaboration, the two young artists found a perfect understanding around this romantic programme.