Rowdy
One of the greatest comebacks of all time in sports. Kyle Busch is the most polarizing driver of the contemporary NASCAR Series. Unmatched talent and singular determination to win at everything, Busch confronts his physical limits when he sustains what could be a career ending wreck in 2015 only to find a path to the first of what will undoubtedly be many Cup Series Championships.