100 Days to Indy
An unprecedented look into the sport of Indy racing. Taking fans behind the scenes to chronicle the personalities of the NTT IndyCar Series from the beginning of the season all the way up to the "The Greatest Spectacle In Racing'', the Indy 500.
Crowded at the Top
The 2023 season is officially underway. Every team comes into the season with hopes and goals but two teams have been dominant for years: Team Penske and Chip Ganassi Racing.
Knocking at the Door
After a tightly contested first race of the season in St. Petersburg, the field moves to Texas Motor Speedway for the most dangerous race of the season.
David Letterman introduces us to his team, led by Bobby Rahal and his son Graham. Christian Lundgaard attempts to get back on track. But first the teams must get past Long Beach.
We're halfway through the series. Three races have yielded three different winners and ample evidence that IndyCar's two preeminent teams, Penske and CGR, are finally being tested.
An inside look at Indianapolis during May, when buses start pulling in, lifelong fans hit the streets, and the month-long party begins. And the final race ahead of the Indy 500.
Months of preparation, and a grueling race schedule have finally led to the greatest spectacle in racing, the Indy 500.