Skid Row - Live in London
"Skid Row - Live in London" is the US rockers' first live album. Filmed at the 02 Forum Kentish Town in October 2022, the film captures Skid Row at the height of their powers and features timeless songs like "18 and Life" as well as new fan favorites like "Tear It Down" and "Time Bomb". "Live in London" is the ultimate Skid Row live experience and a must-see for fans old and new.