Chloe has every reason to be happy. She's going to marry the man she loves, a former tennis champion who has gone into business. All she lacks is the ideal father to walk her down the aisle. Who will be the father of her dreams? Bernard, the cold aristocrat who suffers from OCD or Gus, a generous rogue who's partial to alcohol?