Swim Little Fish Swim
In a small New York apartment he shares with his wife, Leeward, an unusual and talented musician, composes songs with instruments he makes from his three year old daughter's toys. Lilas, a young French video maker, drags her suitcase from artists' squats to hip galleries, hoping to break into the selective contemporary art scene. Their meeting could be the very thing that drives them to make their dreams come true.