Take Me to the River: New Orleans
"Take Me to the River New Orleans" celebrates the rich musical history, the heritage, legacy, and influence of New Orleans and Louisiana. A true collaboration and melting pot of influences from around the world, that came together and formed one of the most unique cultural jewels. Our adventure shows the resiliency of surviving disaster to a formidable rebirth while pairing legacy musicians with stars of today, and how this unique cultural jewel came to exist.