The Adventures of Peanut and Pig
The floating island paradise of Goola is the most beautiful place to live in the world until one day, the island begins to sink! Now, this frutopia is in big trouble and it's up to an unlikely team of rival monkeys, a scientist bunny, and a jolly pig to put aside their differences and use their own unique strengths to save the day, all while learning about friendship and bravery along the way.