The Archive - Ivry Gitlis
This episode of ‘The Archive’ pays homage to Ivry Gitlis, a violinist who marked his generation with the originality of his performance and his very familiar contact with the audience. We listen to him performing the classic Violin Concerto in D major by Tchaikovsky.